Yra bėgiojimas naudingas sergant hipertenzija. Kodėl plaukioti geriau nei bėgioti ar važiuoti dviračiu - vipcirkas.lt

Nežymiai padidėjęs kraujospūdis
Sveika gyvensena Fizinis aktyvumas ir hipertenzija: geriau judėti ar gulėti? Deja, bet posakis, kad ilgas poilsis niekada nebus mirties priežastis, visiškai netinka norint kuo ilgiau išlikti sveikam ir energingam. Judėjimo reikšmė labai svarbi ne tik bandant užkirsti kelią hipertenzijai, bet ir jau sergant šia liga. Neretai ilgiausia šiuolaikinio žmogaus dienos kelionė yra nuo namų iki automobilio, nuo automobilio iki parduotuvės. Darbo vietoje irgi dažniausiai sėdime.

Pirmiausia, jau vien tai, kad kūnas panyra į vandenį, reiškia, jog kaulai ir raumenys yra išlaisvinami iš gravitacijos gniaužtų. Dėl to plaukimas yra tinkama sporto šaka žmonėms, kurie serga osteoartritu lėtinė uždegiminė liga, erozijas ir destrukciją sąnariuose sukeliantis uždegimas, palaipsniui sužalojantis visus sąnarinius audinius, pasireiškiantis sąnarių skausmu fizinio krūvio metu ar po jo.

yra bėgiojimas naudingas sergant hipertenzija hipertenzija, kas nutiks, jei nebus gydoma

Atlikus tyrimą pastebėta, kad plaukiojimas padėjo sumažinti arterine hipertenzija sergančiųjų kraujo spaudimą. Taip pat plaukimas labiau vilioja nutukusius ar turinčius antsvorio žmones — vėsesnis vanduo suteikia žvalumo, o tokie aerobiniai pratimai kaip bėgiojimas priverčia sukaisti, suprakaituoti ir po treniruotės jaustis nepatogiai.

Tik neapsigaukite, plaukiojant kūnas iš tiesų intensyviai dirba.

yra bėgiojimas naudingas sergant hipertenzija apie sveiką maistą nuo hipertenzijos

Kadangi vanduo yra tankesnis už orą, galūnėms tenka pasipriešinti išoriniam spaudimui. O geriausia tai, kad šis spaudimas tolygiai pasiskirsto kūne ir visa jėga netraumuoja vien kelių, kaip dažnai nutinka treniruojantis su svoriais.

yra bėgiojimas naudingas sergant hipertenzija hipertenzija apatinis ir viršutinis slėgis

Kitas didžiulis skirtumas — kvėpavimas treniruotės metu. Bėgiojant ar minant dviratį, kvėpavimas dažnai tampa paviršutinišku, kvėpuoti darosi sunku. O plaukiojant viskas kitaip: įkvėpimas yra greitas ir gilus.

yra bėgiojimas naudingas sergant hipertenzija hipertenzijos gretutinės ligos

Kartu treniruojami ir kvėpavimo raumenys. Be to, kas nenorėtų tvirto it plaukiko kūno?

Kaip Bėgti Ilgas Distancijas Nežalojant Savęs: Bėgimo Technikos Pagrindai

Plaukimas leidžia treniruoti daugiau stambiųjų raumenų grupių nei kardiopratimai. Pastebėta, kad fiziniai pratimai prisideda prie gyvenimo trukmės pailgėjimo, yra naudingi širdžiai, pakelia nuotaiką.

yra bėgiojimas naudingas sergant hipertenzija kalio ir širdies sveikata

Be to, pusė žmonių, kurie ryžtasi pradėti sportuoti, šį sumanymą meta jau po kelių mėnesių. Jei nesate įpratę plaukioti, natūralu, kad iš pradžių jums bus sudėtinga atsipalaiduoti ir nepajusite didelio malonumo.

Ypač svarbu sumažinti kūno svorį, jeigu riebalai kaupiasi ant liemens o ne ant šlaunų ar sėdmenų.

Taip pat žiūrėkite