Maistinė medžiaga padeda širdies sveikatai

maistinė medžiaga padeda širdies sveikatai

Jau anksčiau A. Unikauskas yra teigęs, kad silkėje gausu omega-3 riebalų rūgščių. Nors dažniausiai kaip pagrindinis omega-3 šaltinis įvardijama lašiša, silkėje šių riebalų rūgščių yra nė kiek ne mažiau.

Kaip tai veikia sveikatą? Autorius: Žmonės. Deja, toks mitybos režimas yra tikras peilis jūsų organizmui. Nevisavertė ir nesubalansuota mityba gali lemti pačius įvairiausius sveikatos sutrikimus, pradedant galvos skausmais, silpnumu ir baigiant antsvorio problemomis ar širdies ligomis. Tarkime, jei jums nuolat skauda raumenis ir vis jaučiatės pavargę, valgykite daugiau tamsiai žalių daržovių, žuvies ir pilno grūdo produktų, mat juose gausu magnio, kurio ir trūksta jūsų organizmui.

Omega-3 padeda tai daryti. Omega-3 taip pat mažina riziką susirgti širdies ligomis, lengvina senėjimo procesą, taip pat mažina sąnarių skausmus, riziką susirgti vėžiu, Krono ligos simptomus — tai bjauri žarnų uždegiminė liga.

migdolų širdies sveikata mityba sergant širdies hipertenzija

Omega-3 mažina įvairių autoimuninių ligų, tokių kaip vilkligės, artrito, psoriazės ar išsėtinės sklerozės simptomus, slopina netgi migrenos skausmą. Silkėje taip pat gausu vitamino D, B12, seleno, kalcio, kalio ir geležies. Vienoje silkės porcijoje yra beveik visa vitamino D, B12 ir seleno dienos norma.

Taip pat gausu kalcio, kalio ir geležies.

slėgis nuo 180 iki 130 hipertenzija hipertenzija ir hipodinamija

Vitaminas B12 yra būtinas norint išvengti nuovargio, silpnumo, smegenų veiklos sutrikimų. Silkė yra ir geras baltymų šaltinis.

hipertenzijos laipsnis nei gydyti glitimas ir hipertenzija

Silkėje esančius baltymus organizmas lengvai pasisavina. Tai puiki alternatyva brangioms žuvims.

tinktūra nuo hipertenzijos ant mėnulio su hipertenzija, veido edema

Daugiau apie silkės naudą — vaizdo įraše.

Taip pat žiūrėkite