Hipertenzijos deginimas, Kaip sureguliuoti aukštą kraujospūdį? - vipcirkas.lt - Mityba, Sportas, Motyvacija

hipertenzijos deginimas

naudos iš hipertenzijos

Sveikata Pasidalink straipsniu Dažniausiai žmonės aukštą kraujospūdį Hipertenziją bando kontroliuoti vaistais. Tačiau pakoregavus savo gyvenimo būdą — galime natūraliai jį susireguliuoti. Hipertenzijos požymiai — galvos svaigimas, skausmas pakaušio srityje, pykinimas, dažnas šlapinimąsis.

  • Kraujagyslių deginimas nosyje su hipertenzija
  • Hipertenzija, kam reikalingi vitaminai

Šie pojūčiai tikrai gali kelti didelį diskomfortą. Tad prieš griebdamiesi dar vienos tabletės, pamėginkime natūraliai sumažinti savo kraujospūdį. Štai net  10 būdų kaip galite tai padaryti: Valgykite bananus ir avokadus. Jie puikiausias kalio šaltinis.

Nuorodos kopijavimas

Vienas bananas turi apie mg, avokas — mg kalio. Kalis mažina blogą natrio druskos poveikį spaudimo kėlimą.

hipertenzijos deginimas

Mažinkite druskos vartojimą. Per didelis druskos vartojimas, kelia kraujo spaudimą. Žmonėms, kenčiantiems nuo didelio kraujospūdžio patartina per dieną suvartoti mažiau nei mg druskos.

hipertenzijos deginimas

Visose pusfabrikačiuose yra labia didelis kiekis druskos, todėl stenkitės riboti tokį maistą. Valgykite citrusinius vaisius.

Jose gausu vitamino C, kuris tiesiogiai padės mažinti kraujospūdį arba netiesiogiai: pirmiau sumažindamas cholesterolio kiekį, ko pasekoje mažės kraujospūdis. Mažinkite arba visiškai atsisakyti alkoholio.

GRENADE® BLACK OPS™ kaps.

Alkoholis turi įtakos kepenų sugebėjimui metabolizuoti kai kuriuos hormonus, pavyzdžiui, reniną ir angiotenzną, kurie daro tiesioginę įtaką kraujo spaudimui. Esant didesniam šių medžiagų kiekiui kepenys jų nespėja suardytikraujospūdis kyla.

hipertenzijos deginimas

Būkite fiziškai aktyvūs. Kiekvieną dieną bent 30 min. Hipertenzijos deginimas padeda sureguliuoti širdies darbą. Susireguliuokite svorį.

hipertenzijos deginimas

Nuoseklūs tyrimai rodo, kad antsvoris labai apsunkina širdies veiklą ir dėl to kraujospūdis padidėja. Numetus svorio, palengvėja judėjimas, širdis nebejaučia didelio spaudimo, išlaisvinamas kraujagyslių darbas ir kraujospūdis sumažėja.

Ar dėl pandemijos pasikeis Jūsų išlaidos kalėdinėms dovanoms?

Naudokite daugiau česnako. Česnakai mažina kraujospūdį ir reguliuoja cholesterolio kiekį. Gerkite krapų sėklų ir čiobrelių arbatą. Rūkymas didina kraujotakos ligų riziką.

hipertenzijos deginimas

Rūkaliams labai anksti pažeidžiamas vidinis kraujagyslių sienelės sluoksnis — endotelis, hipertenzijos deginimas jo vidinė funkcija, prasideda aterosklerozė arterijų siaurėjimas. Rūkymas taip pat didina kenksmingą kitų rizikos veiksnių poveikį širdžiai ir kraujagyslėms — kraujo riebalų lipidųcukrinio diabeto, padidėjusio kraujospūdžio. Venkite streso, būkite pozityvesni.

hipertenzijos deginimas

Stenkitės, kad būtų kuo daugiau teigiamų emocijų ir motyvacijos keistis, juoko, geros nuotaikos, šypsenos, optimistinio požiūrio į gyvenimą. Stenkitės mylėti save, savo artimą ir viską kas mus supa.

Spausdinimo versija Pasidalink © Eltos archyvo nuotr. Prasta miego kokybė, mažas fizinis aktyvumas ar netgi tokie maisto produktai kaip ciberžolė, imbieras ar juodieji pipirai — gali išprovokuoti aukštą kraujospūdį.

Taip pat žiūrėkite