Geros širdies sveikatos dietos

Sveikatos patarimai turintiems širdies ydą

Nuorodos kopijavimas

Meniu Sveikatos patarimai turintiems širdies ydą Širdies veikla daug priklauso nuo taisyklingos mitybos ir žalingų įpročių.

Širdžiai itin kenkia nutukimas, geros širdies sveikatos dietos ir rūkymas. Jei išvengtume šių neigiamų veiksnių, galėtume net 80 proc.

Svarbi visų komponentų visuma Pasak prof. Stuko, nors visi sveikos gyvensenos komponentai svarbūs, mitybai šioje grandinėje tenka ypatinga vieta. Lietuvos gyventojų, - pabrėžia profesorius.

Žmonėms su dideliu cholesterolio kiekiu bei turintiems širdies nepakankamumo riziką pateikiame rekomendacijas dietai ir gyvenimo būdui: Dieta.

Rekomenduojama vartoti daug šviežių daržovių ir vaisių, rupių miltų ir nemaltų grūdų duonos gaminių, javainių, ryžių, ankštinių, makaronų, neriebių pieno produktų, liesos mėsos, paukštienos be odelės, žuvies.

O maistas, turbūt visi sutiks, yra vienas iš gyvenimo malonumų. Tačiau kartais už tą malonumą turime mokėti pačia brangiausia pasaulyje valiuta — sveikata.

Nekepkite maisto riebaluose, geriau virkite ar troškinkite dengtoje teflonu keptuvėje visai be riebalų arba gaminkite garuose ar mikrobangų krosnelėje. Paprašykite Jus gydačio gydytojo lentelių, kuriose surašyti rekomenduojami ir nerekomenduojami vartoti maisto produktai.

geros širdies sveikatos dietos

Jei turite antsvorį, rekomenduojama jį koreguoti. Rekomenduojama reguliari kasdienė minučių trunkanti mankšta jei tiek negalite, mankštinkitės mažiausiai 3 kartus per savaitęypač ar hipertenzija nėra pasivaikščiojimas, plaukiojimas.

Ligoniams, turintiems aterosklerozės komplikacijų, fizinį aktyvumą turėtų parinkti gydytojas. Rekomenduojama mesti rūkyti, jei rūkote. Liaudiškos priemonės. Iš liaudiškų priemonių pripažinta, kad česnakas ir svogūnas česnakas veikia 10 kartų stipriau mažina cholesterolio koncentraciją kraujyje. Taip pat naudingi žuvies taukai bei žuvies dieta.

Geriausias: Viduržemio jūros dieta

Nuo aterosklerozės saugo ir medžiagos esančios arbatoje, ypač žalioje, raudonajame vyne, obuoliuose. Sunkiausia pakeisti vieną svarbiausių ligą nulemiančių veiksnių — paveldėjimą.

geros širdies sveikatos dietos

Tačiau genetikoje vyksta intensyvūs tyrimai. Gal netolimoje ateityje bus galima sumažinti genų įtaką ligos atsiradimui. Daugiau straipsnių:.

geros širdies sveikatos dietos

Taip pat žiūrėkite