Antocianino širdies sveikata. Braškės ir jų nauda sveikatai - vipcirkas.lt

antocianino širdies sveikata

Vaisiai 8 priežastys, kodėl valgyti antocianinus! Kokius produktus jie turi? Antocianinai yra augaliniai pigmentai, kurie yra vaisių, lapų, gėlių, stiebų ir šaknų. Ypatinga ypatybė yra jų turtingos ir gilios raudonos, violetinės ir mėlynos spalvos.

Nuo m. Buvo identifikuoti apie skirtingų antocianinų. Geriausias šaltinis yra daugumoje uogų: mėlynės, vyšnios, raudonos avietės, juodos avietės, gervuogės, juodieji serbentai, raudonieji serbentai, šilkmedžio vaisiai, paprastosios uogos, gurmaniškos uogos, acai uogos.

Be to, raudonos ir violetinės vynuogės, odos baklažanai, raudonieji kopūstai, oranžinės, raudonos ir violetinės alyvuogės. Šios uogos ne tik skanios, bet ir kiekviena uoga taip pat siūlo daugybę naudos sveikatai. Nors uogos yra galbūt labiausiai žinomi antocianinų šaltiniai, taip pat yra ir kitų produktų su tais pačiais dažais, kaip runkeliai, vyšnios, baklažanai, slyvos, granatai, violetiniai kopūstai, violetinės vynuogės ir raudonieji svogūnai.

Vynuogių sėklų ekstraktas yra koronarinės ligos aspektas sveikata širdis turtingas antocianinų šaltinis, plačiai naudojamas įvairiuose maisto prieduose. Kitas puikus antocianinų šaltinis ir vienas iš mano mėgstamų yra vaisių mišinys: raudonos vynuogės, vyšnios, mėlynės, granatai ir raudonos avietės.

Iš šio straipsnio sužinosite: Antocianino apžvalga Antocianinai yra cheminiai antocianino širdies sveikata, kurie augalams ir vaisiams suteikia unikalias spalvas. Naujausi tyrimai parodė, kad antocianinai yra daugiau nei tiesiog pigmentai: jie taip pat turi didelę naudą sveikatai, veikdami kaip flavonoidai ir plaučių hipertenzijos patogenezė. Tai yra vandenyje tirpūs pigmentai, pavyzdžiui, violetinė, mėlyna ir raudona.

Augaluose antocianinai atlieka du vaidmenis: jie suteikia spalvą ir apsaugo fotosintezuojančius audinius nuo šviesos sukelto oksidacinio streso.

Dar spėsite pasinaudoti šiuo gėriu: 18 stebėtinų faktų apie braškių naudą

Tai tik viena iš daugelio rūšių junginių, kurie suteikia augalams jų spalvą. Šie junginiai vadinami fitochemikalais ir augalams suteikiamas visas vaivorykštės spektras. Pavyzdžiui, spanguolės yra naudojamos šlapimo takų infekcijoms gydyti, paprastosios merlangai, skirtos kovai su peršalimu ir gripu, ir gudobeliui sumažinti kraujospūdį. Šiuolaikinis mokslas teigia, kad antocianinai yra pirmosios pagalbos rinkinys ryškių Pakuotė - maisto produktų ir prieskoninių augalų su šiomis atspalvių turi antioksidacinių savybių, priešuždegiminių, antivirusinių ir priešvėžinių savybių.

Tyrimai rodo, kad purpuriniai ir raudoni vaisiai, daržovės ir žolelės, taip pat koncentruoti antocianinai papildo nuo vėžio, diabeto, širdies ligų ir nutukimo. Kaip antocianai padeda sveikatai?

ginekologija ir hipertenzija

Augaluose antocianinai veikia kaip apsaugos nuo saulės priemonės: jie apsaugo augalų ląsteles nuo šviesos žalos, sugeria mėlynai žalią ir ultravioletinę šviesą, tokiu būdu slopindami oksidacijos procesą.

Antocianinai turi stiprių antioksidacinių savybių tiriamųjų mėgintuvėliuose, todėl jie buvo nuolat tiriami, siekiant juos panaudoti kelių ligų prevencijai ir gydymui: vėžys, diabetas, neurologiniai sutrikimai, uždegimas, artritas ir podagra. Tyrimai apie poveikį vėžiui parodė vilčių. Prasidėjo žmonių bandymai dėl šių dviejų rūšių vėžio su juodųjų aviečių preparatais. Kalbant apie toksiškumą, koncentratas gerai toleruojamas žmonėms, vartojant 45 g džiovintų juodųjų uogų sublimacijos dozę.

Nustatyta, kad antocianinų koncentracija yra gana maža šviežiose uogose ir jos negali suteikti jokių pastebimų apsauginių privalumų.

širdies sveikata raudonojo vyno naudai 2016 m

Būtina kartų išdžiovinti šaldymo būdu. Tolesniems tyrimams reikia atskirai ar su kitais fenolio junginiais nustatyti antocianinus, kurie slopina vėžį. Įrodytos naudingos spalvotų pigmentų savybės Iš spanguolių polifenolio ekstraktai slopina pieno liaukos, storosios hipertenzijos klinikinės gairės, prostatos, plaučių ir kitų navikų augimą ir proliferaciją.

Daugelis mokslininkų pabrėžia, kad unikalus citrinių spanguolių savybių derinys, o ne tik antocianinai, gali prisidėti prie tokio poveikio.

Veikimo mechanizmai, kuriais antocianinas didina insulino gamybą, vis dar nežinomas. Tyrėjai įspėja, kad nenaudoja maraschino vyšnių, ryškiai raudonos, sukarštos versijos, kuri dekoruoja ledus, desertus ir kokteilius. Daugelis naudingų pigmentų, kurie buvo šviežiose vyšniose, buvo pašalinti perdirbant, pakeičiant raudonu maisto dažymu ir praskiedus papildomu cukrumi. Taigi vyšnia prarado visas naudingas savybes. Taigi, vyšnia veikia kaip skausmą malšinanti priemonė, kurią galima naudoti artritui ir podagrai.

Jie taip pat turi priešuždegimines savybes. Uogų antocianinų tyrimai yra labai perspektyvūs, todėl rekomenduojama vartoti šviežias uogas antocianino širdies sveikata gerai subalansuotą mitybą.

Kadangi vyšnių sultys yra renkami liepos ir vyšnios labai greitai gendančių produkto po sutrumpinta, o ne saugomi ilgiau nei 3 dienasjūs niekada pamatyti jį ant įprastinių parduotuvėse lentynose. Bet jei norėtumėte pridėti vyšnių į savo mitybą, turite keletą kitų variantų: šios skanios uogos yra džiovintų vyšnių, šaldytų antocianino širdies sveikata, konservuotų vyšnių ir vyšnių sulčių koncentrato pavidalu.

Mėlynės taip pat yra antocianinai, kurie apsaugo mus nuo aukšto kraujo spaudimo ir mažina riziką susirgti hipertenzija.

8 priežastys, kodėl valgyti antocianinus! Kokius produktus jie turi?

Antocianinai yra motininių klasių, vadinamų flavonoidų, kurie yra bekvapiai ir beskoniai, dalis. Jie maistui suteikia vidutiniškai sutraukiančią kompoziciją. Jie yra daugelyje arbatų, vaisių sulčių, raudonojo vyno. Tyrimo rezultatai Harvardo mokslininkai ir Rytų Anglijos universitetai per 14 metų surinko duomenis apie slaugytojų ir medicinos specialistų sveikatą iš 47 suaugusių vyrų ir suaugusių moterų.

Jie visi skundėsi dėl hipertenzijos. Kas dvejus metus užpildė klausimynus, kuriuose jie pateikė klausimus apie sveikatą ir mitybos įpročius. Vertinama kas ketverius metus. Tuomet mokslininkai palygino neseniai diagnozuotą arterinę hipertenziją ir antocianinų vartojimą per 14 metų laikotarpį. Paprastųjų mėlynių vartotojai turėjo geresnę apsaugą nei net paprasti braškių vartotojai.

Iki šiol visi žinome apie neįtikėtiną vaisių ir daržovių naudą sveikatai. Tačiau daugelis žmonių nesupranta, kodėl šie švieži maisto produktai yra tokie nuostabūs. Jie turi daug naudos sveikatai, įskaitant vitaminus, mineralines medžiagas ir pluoštus. Vaisiai ir daržovės taip pat yra keletas ypatingų junginių, kurie apsaugo mus nuo vis didėjančio ligų sąrašo. Viena tokių junginių grupė yra antocianinai flavonoidų tipas.

Galbūt jau galite susipažinti su flavonoidais - galingų antioksidantų šeima žaliosios arbatos, kakavos ir raudono vyno gydomųjų savybių. Tačiau antocianino širdies sveikata nusipelno ypatingo pripažinimo dėl jų apsauginių savybių. Tyrimai parodė, kad jie gali du kartus padidinti antioksidacinį vitamino C kiekį! Kitas privalumas yra tas, kad jie yra lengvai atpažįstami! Tiesiog pažvelkite į plokštelę, kad pasakytumėte, ar šios maistinės medžiagos yra maiste: maistas tiekia ryškiai raudonai oranžine spalva ir mėlynos-violetinės spalvos daug vaisių ir daržovių.

Štai tik keletas priežasčių, kodėl jūsų dietai pridedant antocianinų turinčius maisto produktus: 1 Pagerinti kognityvinę funkciją Šie junginiai padės kovoti su oksidacine žala, kuri, kaip žinote, prisideda prie smegenų senėjimo ir atminties sutrikimų. Buvo atliktas šešerių metų tyrimas dėl su hipertenzija, yra vartojimo maisto produktuose būtent braškėse ir mėlynėse ir senyvų vyresnių nei 70 metų moterų poveikio kognityvinei funkcijai.

tinkamumo kategorija hipertenzija 1 laipsnis

Ištyrus 16 pacientų, mokslininkai nustatė, kad šis antioksidantas vilkina psichinį senėjimą iki dvejų su puse metų. Jie taip pat nustatė, kad kuo didesnis antocianinų ir kitų flavonoidų suvartojimas, tuo lėtesnis smegenų pažinimo funkcijų mažėjimas.

Tačiau šie antioksidantai ne tik sulėtino psichinio senėjimo procesą, bet taip pat didina mokymąsi ir atmintį. Tyrimai su žiurkėmis parodė, kad pagerėjo antocianinų gydytų žiurkių mokymo ir atminties funkcijos. Tie patys mokslininkai įrodė, kad šie junginiai slopina depresijos simptomus. Buvo įrodyta, kad antocianinų, gautų iš juodųjų ryžių, skirto gydyti alkoholio sukeltą kepenų pažeidimą, pasižymi nuostabiu poveikiu. Žiurkės buvo suskirstytos į dvi grupes: jos buvo švirkščiamos alkoholiu, kad būtų padaryta žala kepenims.

Tačiau vienai grupei taip pat buvo suteiktas antocianinų ekstraktas, ir jie turėjo mažiausią neigiamą kepenų pažeidimą. Taigi, antocianinas sumažina toksinų poveikį kepenims.

juodųjų ryžių nauda sveikatai

Eksperimentuose nustatyta, kad iš mėlynių ištrauktas ekstraktas padeda slopinti krūties vėžio ląstelių augimą. Buvo nustatyta, kad juodųjų ryžių ekstraktas gali nutraukti naviko metastazavimą krūties vėžio ląstelėse. Prostatos vėžys - antocianinas pašalina laisvąsias radikalą ir blokuoja naviko ląstelių susidarymą. Gimdos kaklelio vėžys. Tyrimai rodo, kad šie junginiai gali kovoti su gaubtinės žarnos vėžiu, nors kai kurie šaltiniai, pavyzdžiui, violetinė kukurūzai ir mėlynės, yra veiksmingesnės nei kiti, pavyzdžiui, ridikėliai ir vėplinės.

Geriamasis vėžys - m. Rasta gelio, pagamintas iš juodųjų aviečių liofilizatų, apsaugančių nuo ikimokesinių burnos ertmės navikų pavertimo į piktybinius. Metastazės - žinoma, kad juodieji ryžiai gali sustabdyti naviko metastazių vėžio plitimą į kitas kūno dalis.

Vėlesnis tyrimas įvertino juodųjų ryžių gebėjimą antocianino širdies sveikata cholesterolio absorbciją. Antocianino širdies sveikata padarė išvadą, kad juodieji ryžiai dėl antocianinų sumažino cholesterolio kiekį, todėl rekomenduoja juodus ryžius ir panašius produktus aukšto cholesterolio prevencijai ir gydymui.

Ištyrus dalyvių per 18 metų, mokslininkai paskelbė rezultatus m. Mes sužinojome, kad antocianinų naudojimas yra susijęs su sumažėjusia širdies smūgio rizika jaunoms ir vidutinio amžiaus moterims. Šie antioksidantai taip pat apsaugo širdį, sumažinant oksidacinį stresą ir uždegimą, gerinant kapiliarų stiprumą ir mažinant kraujo spaudimą.

Mėlynės antocianinai veikia geriau nei kiti flavonoidai, kad išlaikytų žemą spaudimą. Užpildę plokštelę su įvairių rūšių uogomis, neabejotinai pradėsite atrodyti ir jaustis geriau!

Prancūzijos mokslininkai ištyrė 36 žmones dėl jų sugebėjimo prisitaikyti prie šviesos ir tamsos prieš ir po morkų su antocianinais. Per kelias valandas po to, kai pastebimas gerokai pagerėjo regėjimas. Tačiau poveikis išnyko po 24 valandų. Žmonės, vartojantys 50 mg juodųjų serbentų antocianinų, geriau prisitaiko prie tamsos ir silpnina akis nei kiti. Tačiau tik 20 mg neduoda tokių privalumų. Buvo nustatyta, kad antikoaninai iš vėžiagyvių jungiasi prie kiaulių gripo H1N1 virusų, blokuojantys jo gebėjimą antocianino širdies sveikata ląsteles.

Tyrėjai komentavo, kad vyšnių veislė veikia kaip oseltamiviras Tamiflu. Kokiuose maisto produktuose yra antocianinų? Antocianinai lengvai patenka į dietą, nes jie yra daugelyje dažniausiai vartojamų maisto produktų. Mėlynės, gervuogės, braškės, avietės, šeivamedžio uogų, spanguolės, bruknių, mėlynės, gervuogės, juodieji serbentai ir visi kiti mėlyna, violetinė arba raudona oda uogos - visi turtingi šaltiniai antocianinų.

Kuo tamsesnė uoga, tuo didesnė koncentracija. Žmonės, kurie reguliariai valgo pyragas, nepatiria skausmo tokiose ligos kaip podagra, osteoartritas ir netgi raumenų skausmas pratimai. Violetinės vynuogės Violetinės vynuogės taip pat ištirpina šlapimo rūgšties kristalą, todėl sumažėja podagra ir reumatoidinis artritas.

Po jų odos yra cheminis junginys, vadinamas resveratroliu, kuris turi stiprų priešuždegiminį poveikį ir blokuoja radikalią veiklą, atsakingą už vėžį ir senėjimą. Natūralu, raudoname vynyje yra antocianinų.

​Vaisių ir daržovių spalva lemia jų naudą

Raudonasis vynas taip pat sumažina cholesterolio kiekį, kraujo spaudimą ir sumažina širdies ligų bei insulto tikimybę, kai sunaudojama švelniai. Šie saldūs vaisiai yra puikus antocianinų šaltinis, tačiau jų kiekis priklauso nuo veislės. Viena ypatinga Australijos mokslininkų veislės veislė mėlynas molis hipertenzijai gydyti vadinama "vaistu", nes ji kovoja su neįtikėtinomis antioksidacinėmis savybėmis.

Deja, tokios veislės rinkoje nematysite, nes jos pateks tik į laboratoriją. Jame yra 6 kartus daugiau antioksidantų nei rudieji ar balti ryžiai. Kiti pagrindiniai antocianinų šaltiniai: Tyrimai parodė, kad sušaldytos arba džiovintos mėlynės turi tokį patį kiekį antocianinų kaip šviežios uogos.

Vasaros superuogos: 10 sveikatai naudingų savybių

Dėl savo plačių apsauginių antocianino širdies sveikata aš rekomenduoju įtraukti dietą, turintį daug antocianinų, taip pat koncentruoti antocianino papildai. Vienas iš mano mėgstamiausių antocianino širdies sveikata yra vaisių tyrės su šaldytais arba šviežiomis uogomis ir granatinių sulčių. Šis receptas puikiai tinka pusryčiams ir lengviems užkandžiams: Ingredientai: 1 puodelis šaldytų įvairių uogų ½ prinokusios bananos 1 puodelį paprasto nenugriebto pieno ar jogurto ¼ puodelio granato sulčių 1 šaukštelis klevo sirupas, neprivalomas Visus ingredientus sumaišykite dideliu greičiu.

Patiekite nedelsiant. E - antocianinai Antocianas, E antocianino širdies sveikata kas tai?

  1. 8 priežastys, kodėl valgyti antocianinus! Kokius produktus jie turi? - Vaisiai November
  2. Braškės ir jų nauda sveikatai - vipcirkas.lt
  3. 3 hipertenzijos rizikos grupė
  4. Vasaros superuogos: 10 sveikatai naudingų savybių - DELFI Gyvenimas
  5. LinkedIn Braškės — vasaros uogos, kurių nestinga Lietuvoje.

Maisto papildas E yra augalinis dažiklis, priklausantis antocianinų grupei. Šios grupės medžiagos yra įvairių atspalvių pigmentai, esantys augalų vakuume.

Graikijoje pavadintas antocianinas reiškia "mėlyna gėlė". Natūraliomis sąlygomis antocianai padeda pritraukti patologuojančių vabzdžių, suteikiant ryškią spalvą augalams ir gėlėms, taip pat apsaugant juos nuo ultravioletinių spindulių ir padidėjusio saulės aktyvumo. Dideliuose kiekiuose jie randami raudonose ir tamsiose vynuogėse, vyšnios, mėlynės, avietės, spanguolės ir kai antocianino širdies sveikata kitų augalų vaisių.

Taip pat žiūrėkite